شرور‌های مجازی شهر ری به آخر خط رسیدند -راهبرد معاصر

شرور‌های مجازی شهر ری به آخر خط رسیدند 

فرمانده انتظامی ری با تاکید بر اینکه اوباش با انتشار تصاویر سعی در قدرت نمایی و جلب توجه و اعلام وجود دارند، اما پلیس فرصت عرض‌اندام به آنان را نخواهد داد؛ لذا فردی که در فضای مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و ترویج خشونت می‌کرد، دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 04
کد خبر: ۲۵۳۳۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری شرور مجازی اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی توسط یکی از اراذل اوباش نوپا که موجب ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی برای شهروندان شده بود با هماهنگی مقام قضائی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی مخفیگاه عامل اصلی را شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی تیم عملیات پلیس اطلاعات این فرماندهی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به دادسرای شهرری، خاطرنشان کرد: عمدتاً افراد اوباش با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمایی و جلب توجه و اعلام وجود می‌کنند که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، فرصت عرض‌اندام به آنان را نخواهد داد./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده